MAT

Nån som har nått förslag på vad jag kan äta till kvällsmat? Vegetariskt också glöm inte det^^



Jag satt nyss och kollade igenom alla våra fotoalbum, finns det nått mysigare? Massor av bilder på Pappa och Mamma för typ 22 år sedan när dem fick Amanda. Pappa ser ut som en lite pojkvasker. Så söt. Och mamma ser jätte ungdomlig ut. Jisses. Jag har satt in alla mina kort jag har skrivit ut nu så jag kan titta tillbaka när jag blir äldre.

Nu bestämde vi att vi ska kolla på Hide and Seek. Psykofilmen!! Wie.

Jag tycker flickan ser så fruktasvärt läskig ut...




Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 19:11:47
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0