Min älskade biiiiil

Ååh gud vad jag saknat att köra bil. Har typ inte kört på aslänge eftersom jag int eär hemma så ofta men nu jävlar ska det ut och åkas! Roadtrip i sommar dårå!

Känslar när jag åkte hem från stan var underbar, öppet fönster och dunkande musik......tills blåljusen börjar blinka bakom :S som tur var var det int epågrund utav mig!


Det var jättemysigt att träffa cissi på stan och fika lite. Skönt att hinna det innan jag dra iväg. Vi fikade lite på "vadnucafe´thette". Åt en jättegod kladdkaka med smält choklad på. Köpte även två par skor på diechemann 8undra om jag nån gån stavat rätt?) Det blev ett par gladiatirsandaler i färg och ett par vita och lila färgade tygskor!

HAPPY  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0