Seg tjej

Lite seg på att göra någonting på morgon/förmiddagarna enligt mig, min pappa kallar det väl mer eftermiddag/kväll eller nått. Iallafall, hade ställt klockan på 9 för att jag skulle få nått gjort - gick upp vid kvart över 11. Bra där! Åt en våffla till frukost och gick sen ut och gjorde lite nyttigheter vilket var skönt. Kiakde på några förbivandrande männskor som kelade med mina katter =) Så sött.

Nu har jag även pluggat lite tyska, mycket givande. Har TYP lärt mig några ord så det är ju jättebra. Har ingen kolla alls på vad vi har till efter lovet - vet bara att det är massor. Plus att jag tror jag måste lämna in nått papper så jag kan få pengar till praktiken har ingen aning om hur/var och till vem? Likaså med det här jävla reseprojektet. LOST är vad jag känner mig. Orkar inte.

Ska väl fortsätta med min pluggdag dårå. Mamma är och tittar på ny tvättmaskin eftersom den brakade ihop för några dagar sedan och pappa är hos revisorn och syrran i skolan. Yey älskar att vara ensam. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0