Våfflor!

Synd att jag inte var sugen på det när det bjuds :S Fick iallafall i mej en sedan satt jag och tittade på när mami och papi åt =)

Syrran är ivåg och tränar, just nu är det ett boxpass. Hon ska vara med i tjejvättern och är därför ute och cyklar varje dag typ runt hela linköping så det är väldigt intressant. Hon är typ raka motsatsen till mig som knappt orkar ta mig ut lixom.

Ikväll blire nog film precis som igår. Imorgon vill jag verkligen gå på stan men vet inte ens om dem har öppet och isåf när men det tål att undersökas i guess.

LOVE

Kommentarer
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindström♥

Hej, snygg blogg =)

2010-04-04 @ 21:36:10
URL: http://ffjidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0