Bloggen blöder typ

Har absolut inget bloggintresse känner jag - antingen är det för att jag int evet vad som väntar i mitt liv eller för att det inte finns så mycket tid över. Men det finns det ju faktist så det är nog det förstnämnda. Trivs som fisken på ica faktist. Tycker om människorna så mycket och det är trist att en av dem lämnar detta fina land för London. Men vi har ju samma mål så jag kan inte annat än stödja henne^^ Även fast jag tycker att USA är bättre hah

Iallafall så har jag jobbar idag - från 15 till 20.30. Gick relativt fort - VÄLDIGT MYCKET ATT GÖRA !
Innan jag började jobbet målade jag färdigt husväggen så den är fin tills när mamma och pappa kommer hem, då blir dem säkert jätteglada !

Regnet tycker jag är lite lagom mysigt faktist, väntar på att Amanda ska komma hem så jag slipper vara rädd bara - det blir så mörkt när vädret är dåligt ilket int e är så kul när vissa lampor inte funkar.

Men jag har ju mina katter som trygghet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0