Låååång dag igår

Jobbade tio timmar, kom

hem och somnade typ. det var dagen i sin helhet. Mådde piss på kvällen eftersom jag inte hunnit äta eller dricka tillräckligt. Jobbade med Josse och Andreas så under tiden vi jobbade så fördrev jag tiden med nöje. Vet inte när nästa tid blir som jag får jobba - hoppas på att det blir snart. Kommer dö av tristess annars.

Idag vaknade jag upp och måda prima iaf. Tog en dusch med alla välbehövda medel, inpackning, balsam, raka benen, peela. Känner mig reeeen nu iaf. :) Försöker få min tv + boxer + dvd att fungera vilket det inte riktigt gör :/ Behöver min tekniska pappa för att fixa det tror jag.



nu ska jag fixa mina naglar - dem ser förjävliga ut efter gårdagens jobb !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0