Ledig idag !

Wounderbart :]

Igår fick jag säga hejdå till Amanda :( lite trist tycker jag allt ! Efter jobbet träffade jag cissi över en fika och lite vandrande på stan. Flirtade även lite med småkillar som skrek. MYS !

Hemfärden var brutal kan jag meddela! jag hade shorts och en tunn skjorta och det kändes verkligen som om det haglade. Men det regnade bara VÄLDIGT mycket. Det kändes lite som om jag skulle dö där en stund men jag överlevde - pappa öppnade till och med dörren för mig^^

kvällen var lugn - internet funkade dock inte. Lagga som fan. Hade fått en intresse thing av en familj i amerika så jag ville gärna kolla upp det med det gick inte. Gick inte imorse heller men idag fick jag iaf iväg ett mail så vi får se om jag får nått svar :)

Nu ska jag äta frukost innan jag gör färdigt begravningsprogrammet.

Kärlekt till er



Det var ditt tåg och det var dags för avgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0