Stay at home girl

Japp sån är jag!

Har städat, pillat och ifxat med det som går - har verkligen lust att storstäda ut alla garderober och gömmor och slänga det som är äckligt, gammalt, trsigt whatever men tror injte mamma blir så glad då när halva huset står nere på uppfarten och ska köras till tippen så det har inte riktigt blivit av. Too bad för det behövs verkligen.

Funderar på att städa ur min garderob lite iaf för det står trehundraelva kartonger där HELT i onödan. Men frågan är orkar jag. Tänkte även att jag skulle fixa lite i min pantlåda som jag har men där kryllar det ju av tvestjärtar som är mitt största hatljur. Tillochmmed innan getingar så ain´t gonna happen lixom.

Meeeeen to be continued

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0