Tisdag

vaknade upp bredvid min pudding bog frukost och lite fix. Promenad till malmslätt och efter några sms och missade samtal en bussfärd in till stan med cissi. Där mötte jag upp sofie och drog en lååååång lunch på hälsofreak. Känner nyttigheten i mig (Y) Införskaffade även en almanacka för mitt fruktansvärt upptagna liv!

Fick även besöka sofies lägenhet och dess ljuva doft^^ hhaa nee jag driver bara. det var riktigt kul att träffa henne. När jag skulle hem fick jag en ganska LÅNG promenad. Från tannerfors skulle jag åkt buss till rece sen till m-slätt blabla men missade bussen så jag vandrade till stora torget tänkte jag och hoppades att jag skulle hinna med bussjäveln. När jag väl kommer fram dit så är allt avspärrat hur långt som helst och jag blir total förvirrad och bara går. Närmsta hållplatsen var då parkgatan så dit vandrade jag - tjooo vilka fina blåsor jag har under fötterna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0