After a ninehour workday

Gick upp halv 7 idag. Suicide. KLarade av det med mysbyxor och mys tröja för bekvämligheten. SLutade för en timme sedan. Pappa kom och hämtade mig. Är lagom sliten nu men dagen har gått väldans fort iallafall. Trivs med att träffa så mycket folk varje dag.

Särsklit dem äldre. Dem är så söta och gulliga. Fick en kommentar om mitt hår.
- Vilket vackert luciahår du har!
Ledde vidare att jag fick berätta om varje gång jag varit lucia^^ Sweet.

Ska nog äta snart. Fast är inte det minsta hungrig så det lär väl inte hända men kanske...Föräldrarna är borta ikväll och Syrran är med Oscar så är ensam. Tjejen som är fruktasvärt mörkrädd lixom. Kommer säkert gå finfint. Får tacka mina missar för det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0