Det finns ingen tid!

Det finns inte mkt tid övers till Bloggning kan jag säga.

Idag gick jag upp vid typ 9 och åt frukost samtidigt som jag tittade på New Moon. Kärlek. Sen gav sig mamma och jag ut i snön för att åka skidor. Var ganska mysigt men jag blev lite trött ontränad som jag är så vände efter ett tag och körde hem. Tilsammans med rådjuren som vandrade runt. So sweet. Efter det blev det en dusch och sen iväg till ICA. Jobbade bara 5½ timmar så det var ganska kort och nu har jag tittat på intervjuerna med Jacob Black my man in this world.

Nu ska jag förtsätta läsa i min vampyr bok. Kan faktist meddela att det är LITE rörigt med alla oliak serier jag har i huvudet men det går att lösa.

Ser fram emot imorgon då Cissi och jag ska åka skridskor :] hih.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0