En tråkig tisdag

Har hållt koll på mobilen under dagen. När jag slutade jobbet rusade jag till mobilen för att se om Denise kommit iväg. Fick ett tråkigt sms av hennes mamma där hon skrev att hon fastnat i Dublin. Hoppas på hemresan imorgon vännen <3

Imorgon är jag ledig och skulle ju träffat Denise, nu bidde det ju inte så, så har inga planer. Mamma ör dock hemma nu när hon fått jullov så kan alltid umgås med henne :)

Hade velat sitta på flygplatsen med min bästis, det hade ju kunnat vara en kul grej om man var flera men nu kan jag förstå att det är lite tufft. Men än så länge är hon TUFF.

Nu ska jag dricka min glögg och resonera lite med gud.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Denise

du är bäst! önskar att du var här med mig! men jag överlevde natten iaf, och de säger att flygplatsen ska öppna runt 8 så.. hoppashoppas! <3

2010-12-22 @ 06:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0