Fortfarande på svältstadiet

Har fortfarand ejättesvårt att äta och inget smakar bra eftersom det bara gör ont. Har nått slags sår på tungan så vill mest bara gråta. MEN det hjälper u inte heller så screw that! Har fått "god"middag iaf hos farmor och farfar och massa kakor, godis CHOKLAD och allt som jag älskar dukades ju fram och jag åt med besvärad min och när jag kom till choklade smärstam min för det sved så in i satan! Fick dissa det så blev inte så mycket ätit i slutändan.

Nu är vi hemma iaf och myser. Vet int evad som händert ikväll. Pappa ska skotta så han är nog ute ett bra tag och jag och mamma får väl chilla inne med en film eller nått.

Vad ska ni göra mina gosegrisar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0