Fotobok

Vi firade mamma ikväll när jag kom hem från jobbet. Innan mamma ens hade öppnat min och syrrans present så började hon gråta. Hon såg väll att det var något som hade med minnen att göra så tårarna kom väll automatiskt. Iallafall så hade vi gjort en fotobok från när hon föddes fram till nu. Den blev väldigt fint och hon blev väldigt glad - verkade det som iallafall. Nu har hon många av sina minnen samlade i en stor bok. Jag skulle verkligen vilja att nån gjorde en sån bok åt mig när jag blir äldre. Utöver det fick hon en bok och en tunika från mig.

Nu ska jag sova.

Så en sista gång. Grattis älskade mamma!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja tack det var väldigt uppskattat. Hoppas du kan få en sådan upplevelse när du blir gammal Puss

2010-12-14 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0