Lite smådeppig/trött..vet inte riktigt

Så känner jag mig. HAr haft en skön och lugn dag. Inte gjort så mycket tagit allt i ro och läst lite i min bok. Kände att jag behövde en segisdag och det fick ja ju! Vet inte varför jag känner mig lite konstig - hålle rpå att bli sjuk? måste jobba julhelgen? måste planera? Oklart vad orsaken är men är för trött för att orka ta tag i nått känner jag!

Imorgon blir det jobb från 14. Måste gå till Malmslätt så det bli ju kul! Hoppas vädret är gångbart och att det inte är snöstorm! SKa försöka ta mig upp skapligt tidigt typ 9 eller kanske tillochmed 8??? Det brukar se ut så att jag sätter klcokan på 8 sen snoozar jag till 10. Jävligt givande. Men en morgon kan alltid vara den första!!

Tre dagar till Julafton - hur sjukt?

Hoppas för allt i världen att min gulleunge landar med sitt plan imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0