Nisse is in the hood.

Träffade Denise första gången sedan hon kom hem idag! Så mysigt. Hon var jätteförkyld och snöt sig hela tiden. Sen ville hon ha te och då spillde jag ut det kokande varma vattnet på henne. Bra vän va? I KNOW.

Det var iaf JÄTTEKUL att träffa henne igen - även om det bara blev en kortis på förmiddagen eftersom jag började jobba vid två. Dessutom som den ängel hon är fick jag en julklapp. UNDERBAR. Det var en jättefin väska som alla som känner mig skulle sagt "aah det där är en evve-väska" Tusen tack älskade du.

Vi kikade lite på twilight men hann inte se hela så jag tittade färdigt på den nu när jag kom hem. Grrr kärlek. SKa läsa min andra vampyr serie bok nu tills jag somnar så ha en bra kväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0