Onsdag

Min dag har gått i ett verkligen.

Nörjade vi 10 på bibblan - trivs riktigt bra där faktist! Vid 13 så tog jag fram min matlåda (vuxenpoäng!!!) och käkade i hundraåttio. Vid tio över ett så vandrade jag iväg till ICA. Förfrusen eftersom tunna stumpbyxor inte var bästa valet kom jag in i värmen. Bytte om och efter det var det inte så varmt längre. Huttrade ikapp med alla andra som var där typ. Fick veta att jag har schemalagda tider framöver så det är ju skönt!

VAr lite dålig på att komma ihåg nummrerna på frukt/grönt men tyckte ändå att jag klarade mig relativt bra! :)

Vid halv 9 kom syrran och hämtade mig. Tack vare min loverUGGS så frös allt förutom fötterna och det tyckte jag var skönt :]

Nu sitter jag och mumsar på kinapuffar fast jag egentligen borde sova. Ska nog göra det snart, är mucho trött.

Bilder från idag



Soluppgången imorse. Fint.



Allmän SNÖ





Söta UGGS-tjejen. Är verklige kär i dem. Känns som att gå på moln fan.

Nu borde jag lägga mig. men några fler kinisar får jag nog i mig (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0