Torsdagar har alltid varit min hatdag...

Fast egentligen så beror det ju på vad man gör just den dagen. JAg har alltid haft torsdagar då man går till fyra om inte längre, har idrott, massa historia,religion, geografi lektioner och allt tråkigt.

Nu är det inte så träligt längre. Jobbade 14-20.30. Gick lungt. SKulle jobbat 8.30-14 imorgon men det ändrades då det blitt nått fel. Lite jobbigt tycker jag. Hatar när saker ändras och man har planerat saker runt om just den saken. Menmen ledigt är ju heller aldrig fel. Hoppas int ejag ska jobba kväll bara för då blir det rörigt i planerna!

Nu ska jag sova så jag kommer upp skapligt och får lite saker gjort. Hade ju planerat att handla med mamma när jag slutat men nu måste jag ta mig in till malmslätt för at kunna göra det osv. Men det löser sig då. Usch känner att humöret sviktar. Nu blir det Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0