Alla hjärtans dag!

Vaknade upp med denise vid min sida vid typ 8 imorse, vi kände oss väldigt friska och krya...eller?

Gick upp och värmde på lite pizza och satte oss och titta på tv tills 12 då jag hade tvätttid.Gillapåden.

Precis när jag kommit innanför dörren efter att ha varit nere och satt på tvättmasiknen ringer det på dörren. HETSRINGER!!!! Jag smyger tilll kikhålet oc ser att det är fabian, lappen, norsken och den andra norsken? Står där ett tag och funderar på om jag vill öppna eller inte. Efter typ 5 minuter står dom fortfarande och ringer på så jag hade inte många alternativ än att släppa in dem till den städade lägenheten där det ligger bhar över golvet (Y) Dem sa att dem gick till mej för att önskamig glad alla hjärtans dag men egentligen väntade dem bara på pizzan, jag intalar mig ändå första påståendet :]

Nu är min tvätt färdig iaf så ska väl hämta den och sen äta mina kroketter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0