bilder från min väldigt ansträngande dag.



mamma på taket av verkstaden. Vi var tvungna att skotta bort snön för taket höll på att ge vika :S



pappa kör med snöslungan. han är som ett barn med en leksaksbil.



Pappa skottade hustaket imorse så jag vaknade runt 7 av att det krafsade i väggen rooligt!



jag är bäst



Såklar var jag tvungen att hoppa ner i snöhögen :p Sjukt surt att alla bilder jag tagit under tiden syrran och jag skottade balkongen bara försvann. Plus den bild där jag hoppar ner från balkongen och ne ri fetaste snöhögen. Arg tjej. Men jag hoppade X antal ggr från garaget istället och tog nya kort.



awesome





så fruktasvärt roligt när Kim springer ut och ska lägga sig i sitt lilla hus, hon brukar gå en spec väg men nu var den täckt av 1 meter fjup snö så hon bara sjunker och skriker som en katt? jag springer för att hämta henne och hon bokstavligen hoppar på mig och klamrar sig fast. Så söt. Vi skottade fram ingången så hon har väl legat där hela dagen nu för rädd för att komma fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0