4 Januari

idag har det inte hänt så jätte mycket. Jag rullade mej upp ur sängen. (enda sättet att komma upp)  Jag är så fruktansvärt trött. Kom iallafall upp till klockan 10 och vid 11 så gick mamma och jag på prmenad runt lagerlunda =) Evelina fick ju såklart skoskav! Yeeeey!

Efter det så gick vi hem och jag tittade lite på laguna beach som jag upptäckte var programmet som gick innan The hills. Great^^ jag är så skillad.

Vid typ 2 åkte vi till coop och handlade lite och smygde runt på systemet lite med (A) Cool tjej...eller?

Efter det så hämtade vi upp Brita och åkte till kerstins hudvård och hon fick en vaxning och jag beställde till till min ansiktsbehandling. Najjjjs

Nu sitter jag och myser med LB again, love it! Kommer bli sjuk också så det är kuul :] Kill my hals nu please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0