Östgötatrafiken vare!

Vad händer när jag ska åka till Vadstena då??? Vavavava?

Jo:
Jag har fått skjuts till Vikingstad av syrran så jag är där typ 15 minuter innan tåget går. Sitter och väntar och förfryser rumpan. Klockan 17.25 låter det "dingdong" Pendeltåget mot mjölby är spårändrat till spår 2. Tåget ska gå 17.36 Var står jag, på spår 1. Hur kommer man till spår två? Jo ner under tunneln och upp igen. Vem springer som en galning med packning. Är rätt så säker på att hon heter Evelina Stendahl. Gaaah ofta dom kan ändra sådär bara? En gammal männiksa hade ju aldrig hunnit lix! Jag kom fram precis när tåget stannade. Irriterad tjej.

Kvällen blev dock bättre när jag upptäckte att Jenna satt i mjölby och väntade hon med. Spännande :D Vi hade en trevlig busstur till  Vadstena!

Nu äter jag masssa gotti och längtar till Johan Falk. Underhåller mej med Blåsningen nu.



spretiga fingrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0