Pappa firande!

Hade lite firning av Pappa förut. Han fick
- Vinter boots av mamma
- Böcker av syrran och mej
- En halsduk och en liten lapplåda typ :P haha

Måste berätta allt som hände.

När pappa öppnar mitt halsdukspaket som förövrigt är köpt på röda korset säger han, "den här är sååå lik en halsduk jag hade när jag var mindre" Jag börjar gapskratta och säger "det är säkert den" med tanke på att den är köpt på röda korset kanske det är hans från börjat. Okej rörigt men anyways.

Andra idiotsaken som hände var att pappa hade öppnat amandas paket som var en bok och pappa är påväg att öppna nästa paket när amanda säger "aa det där är ju från Evelina då" Min kommentar till baka är (för att vara snäll mot syrran bara för att jag hade köt lite fler stuff än henne "Amen vi delade på böckerna" Syrran skriker åt mej och mamma slår till mej. VÄRT. Pappa bara skrattar. Jag är lost för jag fattar inte problemet.

Gilla på den här kvällen <3

Kommentarer
Postat av: angelica

jag fattade inte heller problemet:O

2010-01-30 @ 10:39:42
URL: http://aastrand.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad lustigt det hade varit om det var hans gamla halsduk:D

2010-01-30 @ 11:00:28
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0