Cissi 19 år!

Jag kom till Cissi vid typ halv 8 efter två hemska bussfärder. Jag grillades verkligen i värmen. Kan ju inte finnas nåt mer plågsamt jobb än busschaufför dessa dagar...iallafall. När jag kom fram så var alla brudar där och vi satte oss för att käka :) Asgott var det och cissi och soffan hadde lagat specialmat åt mig gulliga som dem är :) TACK. Det blev en hel del vin och lekar och annat skoj. När klockan blev 11 tog vi bussen mot stan och undersökte vad som hände. hamnade på NH där massa annat känt folk chillade. Hängde med dem på uteserveringen och när den stängde blev det dans och lite promenad runt på stan för att hitta kända ansikten. Vissa mer givande än andra^^

På kvällen hämtade Alex oss och körde hem mig så jag slapp cykla i mörkret = uppskattat!

Helt klart värd kväll!

Puss på dig Cissi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0