Free - free falling

ledig helgen :) Kommer spendera den med att måla huset i think.

idag jobbades det fyra timma rpå förmiddagen 8-12 ganska chill. Efter det gick jag lös i butiken och köpte massa onödigt på mammas ica kort^^ och körde vidare till mormor. Hängde där till 4 då mamma och jag drog en sväng på ica IGEN och köppte ännu mer onödigt. Mysaffär<3

Nu sitter jag och försöker få fuji att fungera. Min moste tjatar på mig att jag ska skicka efter bilderna från min student, bal osv så tänkte ta tag i det. sidan vill dock inte fungera!

Ikväll blir det mys med familjen även fast jag kanske skulle velat göra nått annat, Tacos står på kvällsmatslistan :s. GOTT



saknar mima och måndagarna som alltid innehöll veckohandlingen

Kommentarer
Postat av: denise

usch, jag fick väldig nostalgi av den där bilden! det var mystider det <3

2010-07-23 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0