Målartjejen

Har målat lite på huset (mamma ville inte att jag skulle vara 5 meter upp när jag har ont i huvudet - kanske är förståligt, men jag satt där uppe iaf och dinglade med benen istället och gjorde mamma sällskap + drog några penseldrag) Målade även container porten röd så den skulle matcha resterande 5 hus på gården (Y)

Efter denna prestation var jag helt prickig av målar fär och mamma tyckte såklart att det var dumt gjort att skvätta sådär när det är lackfärg. Jovisst men sluta skvätt då mamma så kanske allt kunde löst sig mindre smärtsamt för mig kanske. Kommer bilder senare som förklarar min dag bättre :)

Nu ska jag göra nått roligt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0