only me.me.me



AVSLUTA MENINGEN
Svara INTE på frågan. Avsluta meningen, som om du hade skrivit den själv.


1. Jag har insett att min sista kyss.....inte är avklarad än.

2. Jag lyssnar på.....spotify

3. Jag pratar... ganska oavbrutet

4. Jag älskar/tycker om... min familj, vännerna och dem flesta djur :]

5. Mina bästa vänner...är Denise, Cissi och Angelica

6. Min första riktiga kyss... var en katastrof på hög nivå!!!

8. Jag avskyr när folk frågar....Är du sur? särskilt om man inte var det – för man blir det garanterat efter den frågan.

9. Kärlek är....förhoppningsvis lika underbart som choklad.

10. Äktenskap är...volvo, villa, voffe

11. Någonstans, tänker någon... henne/honom ska jag ha!

12. Jag kommer alltid att... älska choklad

13. Jag är hemligt förälskad i... det är ju hemligt.

14. Sist jag grät var... typ igår – kärleksfilm såklart

15. Min mobiltelefon är.... väldigt gammal men hållbar!

16. När jag vaknar på morgonen... så ber jag till gud att klockan fortfarande är typ 3 på natten

17. Innan jag går och lägger mig... är jag vaken?

18. Just nu tänker jag på...HA det ni!

19. Bebisar är... söta gulliga små varelser

20. På min Myspace får jag... inte göra mkt, har ingen

21. Idag ska jag.... be lite till gud tror jag. höh

22. I kväll ska jag... Titta på tv och umgås med min familj

23. I morgon kommer jag ... ligga på en strand i Arkesund hela dagen.

24. Jag vill verkligen vara... nöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0