Tjejen med uppdateringen

Igår jobbade jag till 2 handlade åt allt och alla. Åkte till mormor och myste med henne. Hämtade upp nisse för myskväll hemma hos mig med pizza och godis!

Idag åkte jag ocvh nisse till stan i rwegnet. Regnet avtog och jag var jättevarm i min fulla mundering av heltäckande kläder. Vi shoppade sönder på rean på gina. jag kände mig rik helt plötsligt. Tog en frappe på EH och sen till mormor igen och mysa där tills mamma och jag åkte hem för att laga mat. Nu åskar det som FAN och jag älskar det. plus regnet såklart. Det kommer bli en så mysig kväll - sälänge tv:n finkar iaf.

Kommer upp nån bild när jag förflyttat mitt mobila till min egen data :)

Fruktansvärt många pussar på DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0