Flygdag

Malmslätt har nog aldrig haft så många människor hos sig på samma dag som idag =) Det är flygdag så alla har kommit hit typ. Det står bilar överallt och tillochmed utanför oss står en hel radda. Väldigt mysigt. Dem är så duktiga dem där Jas-flygarna som flyger tillsammans och gör konster^^

Jag, mamma plus Amanda och Oscar tog cyklarna bort för att kika lite och min cykel typ pajar totalt i uppförsbacken, lilla bettan är inte gjord för att cyklas i uppförsbackar med stackarn! Men det gick att cykla med iaf även fast bromsarna typ inte fungerade så bra. När jag sen skulle hem så gick jag i uppförsbacken men tänkte att jag kunde rulla ner i nedförsbacken - dumt val evelina. Bromsarna fungerade inte alls! SOm tur var gick dem sönder precis när jag kommit in på vår lilla väg. Jag svischade förbi infarten till huset och väntade på att farten skulle ta slut, hade medvind så det tog ett tag. Alla dem som stod parkerade utanför måste trott att jag var hel dumn i huvudet. Menmen lever det gör jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0