Jobb 08.45 - 17.00

Myys. Stod/satt hela dagen i solen och sålde jordgubbar. Räknade påt och tror jag sålde typ 600 liter jordgubbar :) Wöhöw creds till mig. Big time! Jag trivs bra där ute.

Plus att jag nu vet precis vad jag vill tatuera in på min body. Dock KAN jag typ inte göra det för då kommer min kropp vara täckt på nolltid. Det var en kund som hade ett gundansikte intatuerat på armen så jag frågade lite om det och då var det hans hund som hade dött i januari och han ville göra sin tattoo som minne. Höll på att börja grina bara då. Nu vill jag tatuera in mina katters ansikten men jag vill ju inte ha stora tatueringar så det kommer inte funka. Fuck.

Nu ska jag äta! Har dock tappat all lust till att laga mat...

Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAHA jag trodde du ville tatuera in jordgubbar på hela kroppen :P

2010-06-24 @ 20:01:11
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0