Killers

Har legat och tittat på Killers i solen :) Den var sjukt rolig^^ Plus att Ashton Kutcher är sjuktjävlasatiskt snygg också. Rekommenderar den varmt alltså. Annars har det int ehänt så mycket förutom att det körde upp en bil på uppfarten och stod där i typ 5 minuter. Jag låg och solade i typ en bikini som kände inte för att visa mig men efter ett tag tänkte jag att det kunde vara pappas jobbarkompisar. Dem hade en ncc-bil. Jag gick ner där invirad i en filt och då visade det sig att dem ville ha kaffe - dem fick inget för vi hade inget färdig så dem fick åka och jobba igen =) hah!

Jag är ganska så uttråkad. Vill jobba eller göra nått för att fördriva tiden - känn segt att vara hemma när ingen annan är det.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Japp de ringde pappa och frågade efter fika Då vet mam hur mycket de har att göra om dagarna

Puss och natti natti

2010-06-23 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0