Me myself and I

Är du..

Arrogant: nej det tycker jag inte

Osäker: ganska

Trött: just nu – lite grann

Intressant: ohjaa!

Smart: ibland

Barnslig: alltid

Liten: verkligen inte

Lätt: som en flodhäst

Skoltrött: saknar lite…

Rolig: HAHA

Pratglad: alltid

Frågvis: mhm

Organiserad: har ni sett mitt rum?

Hälsosam: jag äter grönsaker

Blyg: runt killar

Attraktiv: kan ju hoppas

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: YES

Besatt: how did you find out?

Pålitlig: Ja

Filosofisk: ibland är man väl LITE outside the box kanske.

 

Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: vad är det?

Tvångstankar: not really

Färgat håret: typ

Brutit några ben: aldrig

Några piercings: gissa var!

Egen dator: tacka gud

Gjort bort dig rejält: Som alltid

Bra självförtroende: kan disskuteras

Komplex: Fråga denise

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: nej

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: nej

Dumpat någon: typ  

 

Vem..

Saknar du:  För många

Vill du döda: Getingar + spindlar

Rörde dig sist: Denise eller kimmen

Slog du sist: myggan

Kramade du senast: Denise

Kysste du senast: Fredrik

Skrev du till sist: Cissi

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: onödigt att nämna

Vill du bli galet full med: min dröm-man

Gjorde dig riktigt glad senast: Denise och Cissi

Fick du sms från senast: Cissi

Ringde dig senast: Mamma

Ska du gifta dig med: Förhoppningsvis någon som älskar mig

Får dig att skratta: Alla mina vänner

GODNATT


Kommentarer
Postat av: cissi

hahaha, fredrik och evveeeeee :)

2010-07-01 @ 11:39:10
URL: http://cissijonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0