SMULTRONSTÄLLET

Är hemma efter en underbar dag med mina bästa vänner! Gaah vad jag saknar att spendera varje dag med dem!

Jag åkte först och hämtade upp Johanna, Nisse och Angie på rece och sen tog vi oss med Angelica som vägvisare till Cissi och hämtade upp henne. Sedan var Cissi vägvisare till Söderköping :) Fan vad god glass vi åt. Vi måste varit ganska jobbiga som ändrade om hela glasssorten vi valde till något helt annat för att den skulle duga :P

Efter det vandrade vi runt i Söderköping lite och tog oss sedan tillbaka till lkpg. Cissan följde med mig hem en stud så vi satt och pratade lite om midsommar och sånt i solen :) Sen tog Alex henne ifrån mig så jag blev helt ensam. Mamma, Pappa och syrran är alla borta. Mammi och pappi på semester och Amanda jobbar. LONLEYYYYYY I AM SO LOOOOOONLEY

Men jag överlever väl :)

Här kommer lite bilder fån min sommarklädsel idag. allt är nyinköpt "töntvarning" menmen



Linnet är från monki - 75.Shortsen från lindex - 249.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0