This day!

Jobb
Studentmiddag

Det är vad som hunnits med idag =) hih jobbet går prima och jag har jättekul. Är ganska duktig faktist, måste bara lära mig alla dessa PLU koder på alla frukter och grönsaker - det ska pluggas på i helgen, om jag får tid :S

Cissis studentmottagning var så mysig. Massa släkt och vänner var där och massa paket fick hon. Jag fick massa goda kakor! Tillexempel Evas misslyckad kakor som då blev bättre en de lyckade^^

Ikväll blire chill med syrran, orkar inte ut och trängas med alla studenter + att pengarna rök på min egna vecka så känner inte att ekonomin är på topp right now. Vi ser säkert på film eller något och äter massa onyttigheter.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0