fyfan

Cissi och jag var ute och gick efter frukosten för att jag skulle visa hene Vadstena town och när vi går där kommer en man förbicyklandes med en hund i koppel hängande efter i fullfart. Tyckte det var hemskt att han cyklade så fort när det var en liten tax men inte nog med det utan helt plötsligt tvärstannar cykeln och svänger vänster, vilket såklart hunden inte är beredd på och dras åt sidan och ramlar och dras på rumpan efter cykeln. Sinnessjukt. När jag kommer fram till mannen säger jag åt honom att han kanske kan tänka lite på hunden när han tvärstannar och hunden ramlar. Idioten stirrar bara dumt på mig och säger "ramla han?" Cissi och jag går därifrån och jag ångrar verkligen att jag inte sa nått i stil med "om du tänker lite mer på din hund behöver jag inte anmäla dig för djurmisshandel"

Fattar inte vad det finns för människor i världen. Får ångest.



En sånhär lite sötis var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0