Jomenvisst

kvällen blev ju intressant iaf^^

Efter förkrök hos Angelica med ölspel, korttagning undra hur dem ser ut? och chipsätande så vandrade vi vidare till Platå. Hamnade i en soffa och några söta pojkar frågade iafall dem fick sitta med oss, jag snäll som jag är tycker det var helt OK. Efter ett tag knackar han mig på axel och börjar snacka engelska med mej, han var tydligen från Armenien. Cute. Han ville iallafall bjuda oss på drinkar och eftersom han inte fattade vad cider var vad heter det på engelska? så fick jag vandra till baren och beställa, råkade beställa nått lite dyrare så det blev en mojito stavning? men han var så glad över att betala så det var ju trevligt :] Efter det bjöd han på tequila också och visade hur man skulle dricka det på riktigt vis han var tydligen bartender. Mysig del av kvällen. Efter att han försökt göra om oss till kaniner på dansgolvet var vår relation inte så bra längre. Höh.

Massa dans på kvällen iaf, har träningsvärk i benen :s sämst. 

Kom hem och somnade tätt intill min missebebis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0