WTF

Asså om det var någon tid jag skulle bott i vadstena så skulle det ju arit i ettan och tvåan då jag gick i skolan hela dagarna! Nu är jag ledig halva dagarna istället och är fett rastlös. Har så fruktansvärt tråkigt eftersom man inte direkt kan hitta på nått annat än att sitta hemma, skulle vara skönt on man kunde ta en tur på stan eller nått men det känns ju inte särskilt givande? Skulle varit skönt att vara hemma hos familjen och fördriva tiden istället faktist.


På torsdag blir det iaf lite miljöombyte med Göteborg så det blir väl najs i guess. Hoppas vi får göra nått vettigt bara.



btw så längtar jag tills jag har nått att plugga på igen, TIDSFÖRDRIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0