Myskväll

Har haft en jättemysig kväll med Cissi med massa fika och massa prat :) jag peppar USA till fullo med tjejen<3
Vi satt på steve´s och såg alla valsa runt på gator och torg, nae inte riktigt men typ. Hade iaf jättemysigt och det var asmycket folk ute på stan så det var spännande. Jag sa "thank you" 2 gånger när en servitris typ tog min disk och grejjer. Snacka om att vara fast i träsket^^

Vi hamnade på five tastes för att jag ville ha ost, det fick jag med råge också! Efter det så blev cissi hämtade av alex och jag av syrran. Nu sitter jag och chillar och gör ingenting, det var ett tag sedan man gjorde det asså.

Håller på att för över bilder från mobilen så kanske kan bjuda på en cykelbild från i eftermiddags^^



sjukt glad tjej =) hah

Kommentarer
Postat av: cissi

HAHHAHA, det var roligast på hela kvällen. dina "thank you" alltså.. Hoppas vi ses imorgon också, du får gärna höra av dig när du är klar hos frissan :) PUSSS

2010-05-23 @ 20:55:27
URL: http://cissijonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0