Så jävla hett!

Det är en bastu i vårt lilla rum men sjuka angelica fryser så jag får offra mig^^ Tror min hederliga vätakebrist har återvänt så huvudet värker som vanligt. Antar att jag måste klunka vatten nu dårå.

Har haft en väldigt givande skoldag med nada göra. Hade typ en lektion med film sen lite svenska och en redovisning i slutet. Imorgon har vi en 30 minuters lektion sen slutar vi för den dagen. Värda skoldagar! Jaha vad det såhär dagarna var innan studenten? Jag förstår!!!!

Ska laga lite nudlar snart och dricka massor vatten - det rekommenderas i detta väder, särskilt om man först solar lite solarium och sen solar utomhus!

Pusshejs


Kommentarer
Postat av: cissi

har ni sol!? här regnar det :(

2010-05-26 @ 19:47:01
URL: http://cissijonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0