Äckel

Ska börja mitt nya liv nu . vilken klyscha! Men måste verkligen börja leva nyttigt för varken min kropp eller min hy accepterar mitt levnadssätt. Tråkigt nog. Men ska sluta med chokladbollar - käkade just upp dem sista typ vill inte tänka på hur många dem "sista" var dock. Ingen mer choklad eller kakor. Nu ska här ätas frukt och grönsaker istället!

Imorgon ska jag med syrran och mamma och titta på lägenhet - så kul :] Hoppas den är fin. Vi ska vara där vid 10 så får väl gå upp skapligt iallafall^^

Amanda och Mamma kollar på grey´s nu (jag har redan sett det) så jag spenderar min tid med att organisera bilder. Om en halvtimme blir det ny serie - den kanske finns på internet who knows?

Nu får jag säga godnatt till er!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0