Bilkörning i regnet

Det är inte särsklit kul att köra bil i beckmörker och ösregn. Fikc åka och hämta syrran i berga eftersom det regnade så dant så hon slapp cykla. Var kul att köra lite bil med dunkadunka i öronen men blir så ansträngande när vädret är dåligt. Fivk dock hälsa på en söt hund och katt så det kompenseradedet hela. Vill ha egen hund so bad.

Ikväll blir det avslappning somvarje kväll här i vikärr^^ Navy går på tv så ska väl kika på det även fast jag redan sett avsnittet på internet. FUN. Allt för lite umgänge lixom.

Btw så sitter jag vid mamma och pappas laptop eftersom mitt internet failar så jävla hårt. SKa ringa tele2 imorgon och hopppas att dem kan hjälpa mig. Vid 1 imorgon ska jag iställa mig hos Farmor och farfar och säkerligen få kakor  :] hih ska se om jag kan hitta nått bland det farmor rensat ut ur garderoberna. Antagligen komme rjag hitta massor. När jag flytar kommer jag vara helt redo med allt jag behöver - på tal om det har jag ställt mig i kö på stångostaden nu också så jag kan samla poäng :)

Nu blir det over and out för min del.
Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0