Bubbly

Känner mig på topp!

Igår hade jag min första dag på bibblan i M-slätt. Var kul och alla är så söta^^ efter det åkte jag till Cissi som lagade pannkakor åt oss. Jag kom med glada tillrop som säkert hjälpte massor! Efter lite sång battles så drog vi vidare till Sofia och hälsade på henne. Hade inte träffat henne på jättelänge så det var kul :) Vi hade en jättemysig kväll tillsammans och vid 10 åkte jag hem. Var svårt att hålla ögonen öppna dock men sista biten var en nervpirrande resa. Glida fram på feta snödrivor med träd 2 dm på var sida. SPÄNNING.

Kolla vad lik jag är min mamma när jag pillade lite med håret(nu kan ju bara ni som sett min mamma se likheten)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0