Glögg

Har hävt i mig en kopp med glögg i förhoppning att bli av med halsontet. Vet inte riktigt om det funkade menmen. Gott var det iaf - bara lussebullarna som saknades!

Jag känner mig lite isolerad här i stugan. Massor med snö överallt. Gick ut och hämtade posten och slirade typ ner till brevlådan. Så SJUKT mycket snö. Helt plötsligt lixom. Men jag tycker om det.

Sitter och funderar på min framtid och är ganska säker på vart det kommer sluta. Problemet just nu är att jag har ganska brutalt stor separationsångest över att bli tvungen att flytta. Ville verkligen hitta nån linje i Linköping, men käns ju onödigt att läsa nått jag inte vill bara för att få stanna här^^ men hoppas på att få jobb och sen jobba här ett tag så kanske jag mognar after a while.
Vi får väl se vad som händer på Torsdag. Hoppashoppas.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0