Grym dag

Har haft en asbra dag med Cissi. Har nog handlat för över tusenlappen och för mig är det ganska mycket. Är inte en sån person som tycker det är värt att betala tusen spänn för en topp. Känns ganska meningslöst. Såå har alltså fått hem ganska mycket fint! Tanken var ju att jag skulle hanlat julklappar men det mesta blev till mig själv så nu har mamma tagit lite av grejjerna så kommer få dem i julisar i think. Ganska bra att själv välja grejjer för då får man ju vad man vill ha lix.

Utöver att shoppa loss så tog Cissi och jag en lunch på Five tastes^^ hälsosamt all right! och sen en chailatte/choklad på EH innan vi fick ge oss ut i kylan för att ta oss hem. Åkte bussen och kom trettion minuter innan 571 gick ända hem så hängde på ICA i en halvtimme med ungarna som sålde lotter. Vann inget :(

Nu blir det mys hemma och imorgon ska jag färga håret - MÖRKT.

Btw så vill jag prata med nissenyfiken soon!


Kommentarer
Postat av: Denise

bebis, här händer det grejer! men jag vill prata med dig också. bra att du har haft en bra dag <3

2010-11-25 @ 22:47:25
URL: http://denisepeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0