Hejsan hoppas

Gud vad det står härliga till på bloggen asså!

Iallafall så klippte jag nyss håret själv :S undrar hur det blev men lite fräschare kanske det blev. Har läst ut alla fyra böcker nu och good i need the fifth!

Pratade med Sofie förut och hon snodde tillbaka ICA passet den fulingen hah men jag överlever - kommer förhoppningsvis jobba hårt på bibbla nästa vecka :)

Snart lyfter bästis från the states och svävar hemåt. Helt sjukt. Dem här 2 ½ månaderna har fan kännts som ett halvår.

Jag är liiiite trött på mitt hår btw. Saknar min lugg ibland. Men ae förändring är nog långt borta tror jag.

Nu ska jag duscha och lägga lite inpackning så mitt hår kanske inte bryts av på mitten.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: cissi

gulligull, vi ses imorrn!!! :D

2010-11-19 @ 17:48:05
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0