Helvete vad det snöar.

Jag tänker inte lämna huset i think. Syrran sa just
- Om du vill veta hur det är ute så blåser det jävligt kallt och snö LETAR sig in innanför kläderna.

Jag gillar snö helt klart - jätteglad! men det är inte sp kul när det blåser in och virvlar runt i ansiktet på mig. Hoppas det lungnar sig lite. Just nu är ju solen bortglömd också mitt upp i allt så den existerar ju inte heller. SKa mysa ner mig i soffan och kanske se på film eller läsa lite bok.

Hur är vädret i
Spanien Johanna?
Irland Denise?
Italien Johanna?

Peace.

Kommentarer
Postat av: Jhs

Idag "suger" vädret = 23-24 C, målnigt och pytte lite regn! Men till helgen blir de bra :)

2010-11-09 @ 12:19:16
URL: http://jhsaupairliv.blogg.se/
Postat av: Jhs

Höhö jag vet orden är inte mina utan familjens " "! Ja tycker de är mysig och härligt med lite dåligt väder. Svensk tjej hive five!

2010-11-09 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0