Hemma igen

Satan vad det snöar! Förfrös helt totalt när jag väntade på bussen här hemma. Kunde inte stå i busskuren heller för det snöade så mycket att jag inte kunde se när bussen kom så fick stå i snöyret i typ 5 minuter. Hade ingen luva på jackan heller så blev sådär mysigt kletig i ansiktet/håret/halsen. MEN det var det faktist värt för att träffa Becca :) Var riktigt kul måste jag säga. Vi tog en fika på steve´s - gissa vad jag åt? hrm (måste trappa ner lite snart) sen sprang jag runt med becca efter mig som en svans och shoppade julklappar. Nu är jag helt i stämmning igen :D Har köpt två till mamma och en till mig WÖPS!

Fick skjuts av tjejen hela vägen hem också så jag slapp åka buss. Skönt. När jag kom hem höll pappa på att ploga uppfarten så tänkte vara lite snäll och skotta gången upp till huset så det sysselsatte jag med mig en lite stund. Och nu har jag hamnat här igen. Big surprise!





Tog lite kort på saker jag önskar mig i Julklapp så jag kan ge bilderna till familjen. Smart va? Tyckte det var riktigt fyndigt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0