Huvudvärk

Har gått runt med huvudvärk hela dagen. Vet inte riktigt varför men hoppas den går över nsart. Det är inte såndär brutal huvudvärk så man måste isolera sig på rummet under tcäket utan det är den där huvudvärken som finns där och som ger sig tillkänna lite när den känner för det. Jobbigt.

Har gjort chokladbollar idag iaf - och ätit dem hih. Kan ju vara så att jag har ont i huvudet pga för mycket socker och choklad. men nae det tror vi ju inte på va?

Snart åker mamma och syrran på träning så då blir jag alone. Pappa är nog hemma men antagligen utomhus så honom kan jag ju inte heller umgås med eftersom jag inte kan hjälpa honom nått med bygget. Kul. Det är lite tråkigt att han är borta hela dagen på jobbet sen när han kommer hem så är han utomhus - förstår ju att han måste jobba och så men jag skulle vilja umgås mer med honom. Men jag vet ju inget om bygge eller däck så det är ju lite svårt.

Ne nu ska jag fortsätta gosa med min katt.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0