Kvällning

Jag borde egentligen bo inne i stan i en lägenhet. Jag är livrädd för att gå ut när klockan är 4 för att hämta posten. Hur bra är det lixom? Måste gå hos nån hjärnskrynklare som kan få bort min rädsla för mörker tror jag. Usch vad jag hatar det. Inatt måste jag ut till bilen också för att Amanda ska bli hämtade i stan efter lite glöggkväll eller vad det nu var så kommer väl få en hjärtinfarkt då med. Gud så jobbigt livet kan vara.



Slänger upp en lite "gladare" bild.

Nu dyker jag väl in i böckerna igen. Har läst halva tvåan nu och jisses vad bra den är!

Kommentarer
Postat av: cissi

snygging!! :)

2010-11-16 @ 19:46:49
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0