Oklar Rubrik

Jag kom precis hem från en prommis i det fina vädret. Hade tänkt lyssna på radion på mobilen och digga loss och få värsta energin . vad hände då. Radion bara brusar. SUCK. Anyways så hade jag ju lite låtar på mobilen så drog igång dem istället. Funka lika bra. Men när jag gick hemifrån så upptäckte jag att det stod en lastbil på uppfarten. Jag gick ner dit och efter lite jagande fick jag tag på föraren och undrade vem han var och vad han ville typ. men han sa att han pratat med pappa så då antog jag att allt var lungt. Görsökte få tag på pappa bara för att kolla. När jag gått halvvägs ringer pappa upp igen och undrade vad jag ville. Då sa jag bara att undrade ifall han hade velat att jag stannat hemma och hållit koll på leveransen. Det visade sig att pappa inte hade pratat med lastbilskillen och att han inte visste alls vad det var för nått som kommit. Höh - nu har jag sett vad det är så det var ju spännande. Menmen - det var min förmiddag det.

Kommer lite bilder från min prommis.







Mina grannflickor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0